Saturday, July 14, 2012

နိယာမအလြဲ(ဇာတ္သိမ္းပုိင္း)



Credit to http://wynnechenart.blogspot.sg

သူကေျပာဖူးတယ္ “ေျပာမွလုပ္တာကြ်န္၊ လူဆိုတာ မေျပာပဲသိရတယ္ …” တဲ႔။ အဲ႔ဒီစကားမေျပာခင္ကတည္းက သူလိုအပ္တိုင္းနားစြင္႔ၿပီး ျဖည္႔ဆည္းႏိုင္တာေလးေတြ ျဖည္႔ဆည္းေပးေနက်ပါ။ တစ္လမွ တစ္ေသာင္းသာသံုးႏိုင္တဲ႔က်မ လက္ထဲမွာ ေငြငါးေထာင္ပဲက်န္ေတာ႔တဲ႔အခ်ိန္မွာ သူ႔မွာ ၀တ္စရာအက်ၤီေတြ ကုန္ေနၿပီမေလွ်ာ္ရေသးဘူးလို႔ မေတာ္တဆ ၾကားလိုက္ေတာ႔ မ်က္ႏွာလိုအားရနဲ႔ ၂၅၀၀ိ တန္ မီးခိုးေရာင္ေဖ်ာ႔ေဖ်ာ႔ရွပ္အက်ၤီတစ္ထည္ကုိ ၀ယ္ေပးခဲ႔ဖူးတယ္။ သူ႔ရဲ႔မွတ္ခ်က္က “အက်ၤီ ရင္ဘတ္အိတ္ေပၚမွာ တံဆိပ္ပါတာ ငါမႀကိဳက္ဘူး၊ ၿပီးေတာ႔ ငါက ငါးေထာင္တန္ အက်ၤီပဲႀကိဳက္တာ” တဲ႔။ အဲ႔ဒီအက်ၤီေလးကုိ က်မေမးလြန္း၊ေျပာလြန္းလို႔ တစ္ခါေတာ႔၀တ္ဖူးတယ္။ အဲ႔ဒီတစ္ခါေလး၀တ္တာနဲ႔တင္ က်မ ေတာ္ေတာ္ေက်နပ္ခဲ႔ပါတယ္။

သူ႔မ်က္ႏွာသုတ္ပု၀ါႀကီး ညစ္ပတ္ေပေရေနတာေတြ႔တဲ႔အခါ ငွက္ကေလးႏွစ္ေကာင္ပါတဲ႔ မ်က္ႏွာသုတ္ပု၀ါ အျပာႏုႏုေလးကို ၀ယ္ေပးခဲ႔ဖူးတယ္။ သူပိုက္ဆံျပတ္တဲ႔အခါ သူမေျပာခင္ သူ႔ပုိက္ဆံအိတ္ထဲကုိ က်မမွာရွိတဲ႔ပိုက္ဆံရဲ႔ တ၀က္တိတိ အၿမဲထည္႔ေပးခဲ႔တယ္။ သူႀကိဳက္တဲ႔ေဘာပင္အေကာင္းစားကုိ တိတ္တဆိတ္မွတ္ထား၊ ပိုက္ဆံစုၿပီး ၀ယ္ေပးခဲ႔ဖူးတယ္။ ဒါေပမယ္႔ က်မႀကိဳးစားမႈေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက သဲထဲေရသြန္ျဖစ္ခဲ႔တာမ်ားပါတယ္။ အဲ႔ဒီအခါမွာ မေျပာပဲလုပ္တိုင္းလဲ အသိအမွတ္ျပဳမႈမခံရရင္ အလုပ္ဟာ အထမေျမာက္ဘူး ဆိုတာကုိ က်မ နားလည္လာခဲ႔တယ္။

သူကေျပာဖူးတယ္ “နင္က သိပ္အတၱႀကီးတယ္တဲ႔ ဘယ္ေတာ႔မွ ႏွစ္ဘက္မွ် ၾကည္႔မေပးတတ္ဘူး” တဲ႔။ ဒီစကားေနာက္ကြယ္မွာ ဘယ္လိုအေရာင္ေတြစြန္းေပေနသလဲလို႔ အဓိပၸါယ္ေဖာ္ၾကည္႔ဖို႔ထက္ က်မရဲ႔အတၱစိတ္ကုိသာ ခ်ိဳးနွိမ္တတ္ဖုိ႔ ႀကိဳးစားခဲ႔တယ္။ အႀကီးပီပီ က်မရဲ႔ မေကာင္းတဲ႔အက်င္႔ေလးေတြ ေထာက္ျပျပဳျပင္ေပးတယ္ဆိုၿပီး သူ႔ကုိ တိတ္တဆိတ္ေက်းဇူးေတြတင္ခဲ႔ဖူးတယ္။

၂၀၀၃ရဲ႔ ဗယ္လင္တိုင္းေန႔ေလးတစ္ေန႔မွာ က်မက သူ႔အတြက္ e-Card ေလးကုိ ေမးလ္ကေနတဆင္႔ပို႔ေပးခဲ႔တယ္။ က်မကိုယ္က်မ သိပ္ရိုမန္တစ္မျဖစ္ဘူးလို႔ထင္လို႔ သူသေဘာက်မလားရယ္လို႔ က်မပုိ႔ေပးမိတာပါ။ က်မဘ၀မွာ ပထမဦးဆံုး ပို႔ေပးဖူးတဲ႔ ကဒ္ေလးဆိုလဲ မမွားပါဘူး။ သူက “ႏွစ္ေယာက္စလံုး ရန္ကုန္မွာကုိ ဘာလို႔ ေမးလ္ပုိ႔ေနမလဲ ကဒ္ပို႔ခ်င္ ငါ႔လက္ထဲ ေရာက္ေအာင္ပုိ႔ေလ” လို႔စာျပန္ေတာ႔ အဲ႔ဒီေန႔မွာ က်မသူ႔လက္ထဲ ကဒ္အေရာက္ပုိ႔ဖို႔ လံုးပန္းရေတာ႔တာေပါ႔။ ေယာက္်ားေလးျဖစ္တဲ႔သူက က်မကို ကဒ္ေလးပုိ႔ေပးသင္႔တာေပါ႔လို႔ မေတြးခဲ႔တာ သူအလုပ္အားမွာမဟုတ္ဘူးဆိုတဲ႔ က်မရဲ႔အေတြးေလးေၾကာင္႔ဆိုတာလည္း သူသိပံု၊ျမင္ပံုမရပါဘူး။ ခ်စ္သူေတြ အခ်စ္မညီေတာ႔တဲ႔အခါ ရင္ဘတ္ထဲကစကားေတြ ၾကားႏိုင္စြမ္းမရွိေတာ႔တာကုိ ရိပ္မွ မရိပ္မိခဲ႔ပဲေလ။ ရွိပါေစေတာ႔။

အဲ႔ဒီအခ်ိန္မွာ က်မက အလုပ္(၂)ခု လုပ္ေနတဲ႔အခ်ိန္။ မနက္ပိုင္းအလုပ္က မနက္ ၉ နာရီကေန ညေန ၆ နာရီထိ။ ညေန အခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္က ည ၇ နာရီကေန ၉ နာရီထိ။ ကန္ေတာ္ေလးက ေန လွည္းတန္းကုိ ၁ နာရီအတြင္း အေရာက္သြားဖို႔ က်မဘယ္ေလာက္ အေျပးအလႊားလုပ္ရတယ္ဆိုတာ သူလဲသိပါတယ္။ ညေနပိုင္းအလုပ္မွာက သူက Team Lead ဆိုေတာ႔ က်မအလုပ္ေနာက္က်ရင္ သူအေျပာအဆိုခံရမွာစိုးလို႔ တစ္မိနစ္ေတာင္ ေနာက္မက်ရဲပါဘူး။ အဲ႔ဒီတစ္နာရီအတြင္းမွာ ကဒ္ကို အေျပးအလႊားရွာ၀ယ္၊ ကဒ္ေပၚမွာစာေရး ေခြ်းတျပိဳက္ျပိဳက္နဲ႔ ည ၇ နာရီအမွီ အခ်ိန္ပုိင္းအလုပ္ကို ေရာက္ခဲ႔တယ္။ က်မစိတ္ထဲမွာေတာ႔ ငါသူျဖစ္ေစခ်င္သလို လုပ္ခဲ႔ႏိုင္တယ္ဆိုၿပီး ပီတိေတြ အျပည္႔နဲ႔ေပါ႔။ က်မသူ႔လက္ထဲ ကဒ္ေလးထည္႔လိုက္ရင္ သူခ်ီးမြမ္းမလားလို႔ ေမွ်ာ္လင္႔ခဲ႔မိပါတယ္။ တကယ္တမ္းက်ေတာ႔ ကဒ္ေလးကို ထုတ္ေတာင္မၾကည္႔ပဲ သူ႔အံဆြဲထဲ ပစ္ထည္႔ၿပီး အံဆြဲကုိ ျပန္ပိတ္လိုက္ေတာ႔ အထဲကပစၥည္းေတြေၾကာင္႔ ကဒ္ေလးေခါက္ၿပီးတြန္႔ေၾကသြားခဲ႔သလို က်မပီတိစိတ္ေလးလဲ တြန္႔ေၾကသြားခဲ႔ရဖူးတယ္။

လူေတြက မလိုခ်င္ေတာ႔တဲ႔ အရာတစ္ခုကို စြန္႔ပစ္ခ်င္တဲ႔အခါမွာ နည္းမ်ိဳးစံုကုိ သံုးေလ႔ရွိၾကတယ္။ စြန္႔ပစ္ခ်င္တဲ႔အရာက သက္ရွိဆို တခ်ိဳ႔က ေပၚတင္စြန္႔ပစ္ၾကတယ္၊ တခ်ိဳ႔က နာမည္ေကာင္းယူၿပီးမွ သူ႔အလုိလိုစြန္႔ခြာသြားေအာင္ လုပ္တတ္ၾကတယ္။ က်မအျဖစ္က ဒုတိယတစ္မ်ိဳးထဲမွာ အက်ံဳး၀င္ခဲ႔တယ္ဆိုတာ အားလံုးၿပီးသြြားမွ ကြင္းဆက္ေတြ တခ်က္ခ်င္းေပၚလာခဲ႔တယ္။ က်မ သိပ္ “အ” လြန္းခဲ႔တာလား ဒါမွမဟုတ္ အျပစ္မျမင္ခ်စ္တတ္ခဲ႔လြန္းတာလား?

သူ႔လက္ကုိ လွမ္းဆြဲကိုင္လိုက္တဲ႔အခ်ိန္မွာ အရင္လို က်မလက္ကုိ ျပန္ဆုပ္ကုိင္ျခင္းမရွိေတာ႔ဘူး။ က်မက လက္ကုိ အတင္းလိုက္တြဲရင္ “လူေတြအရမ္းရႈပ္တယ္ လက္တြဲရင္ ကန္႔လန္႔ကန္႔လန္႔နဲ႔ လက္မတြဲစမ္းပါနဲ႔” ဆိုတဲ႔စကားအတိုင္း က်မသူ႔ကုိ လက္တြဲဖုိ႔ မႀကိဳးစားျဖစ္ေတာ႔ပါဘူး။ က်အခ်စ္ေတြကုိ သူလြယ္လင္႔တကူ လစ္လ်ဴမရႈေလာက္ပါဘူးဆိုတဲ႔ ယံုၾကည္ခ်က္နဲ႔ သူက်မကုိ သိပ္အေလးမထားေတာ႔ေပမယ္႔ သူ႔ေဘးမွာ တိတ္တဆိတ္သာ ေနတတ္ခဲ႔တာ အသားက်ေနခဲ႔တယ္။ အဲ႔ဒီအခ်ိန္မွာ “အႏိႈင္းမဲ႔” ဆိုတဲ႔ သီခ်င္းေလးက က်မရဲ႔ေဖးဘရိတ္ေပါ႔။

သူအပါအ၀င္ က်န္တဲ႔သူငယ္ခ်င္း သံုးေယာက္ေပါင္းၿပီးလုပ္ရမယ္႔ ေဒၚလာငါးေထာင္ေလာက္တန္တဲ႔ ပေရာဂ်က္တစ္ခုကို လက္ခံရလိုက္တဲ႔အခ်ိန္မွာလည္း က်မတို႔ သေဘာထားကြဲလြဲမႈတခုျဖစ္ခဲ႔တယ္။ က်မက က်မအေဖကုိ အလုပ္ကိစၥတိုင္း တိုင္ပင္ေလ႔ရွိေတာ႔ ဒီပေရာဂ်က္အေၾကာင္းေျပာျပမိတယ္။ အေဖက ၃ ေယာက္ေပါင္းဂြိဳင္႔အေကာင္႔ဖြင္႔ထားရင္ေကာင္းမယ္လို႔ အႀကံေပးတာကုိ သူသေဘာမက်ခဲ႔ဖူး။ ဒါေပမယ္႔ အဲ႔ဒီပေရာဂ်က္အတြက္စစ္စတမ္ဒီဇိုင္းဆြဲတာေကာ၊ ေဒတာေဘ႔စ္ဒီဇိုင္းဆြဲတာေကာမွာ က်မလုပ္အားေတြအမ်ားႀကီးရယူၿပီးခ်ိန္က်မွ သူပဲလုပ္ေတာ႔မယ္ရယ္လို႔ က်မအကူအညီေတြကုိ ရပ္တန္႔ခိုင္းခဲ႔တယ္။ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေပမယ္႔ အေဖ႔ကုိ ပေရာဂ်က္မျဖစ္ေတာ႔ဘူးရယ္လို႔ အေၾကာင္းျပၿပီး ေရငံုႏႈတ္ပိတ္သာေနခဲ႔တယ္။ ေနာက္ပုိင္းသူ႔မွတ္ခ်က္က “ယူေတာင္မယူရေသးဘူး နင္႔အေဖက ေနရာတကာ၀င္ပါတယ္” တဲ႔။

ခ်စ္သူသက္တမ္းတစ္ေလွ်ာက္လံုးမွာ က်မမေတာင္းပဲနဲ႔ သူ႔ဆီက ေရေမႊးပုလင္းေလးတစ္လံုး လက္ေဆာင္တစ္ခုရဖူးတယ္။ က်မေပ်ာ္လိုက္တာေလ။

“ကို …. အဲ႔ဒါ သမီးအတြက္ သက္သက္၀ယ္လာတာလားဟင္ …”

“မဟုတ္ပါဘူး … ငါ႔အတြက္၀ယ္တာ ၀ယ္ၿပီးမွ အနံ႔မႀကိဳက္လို႔ နင္႔ေပးတာ” တဲ႔ ….

က်မအေပ်ာ္ေလးေတြ တစစီပဲ႔ေၾကြက်သြားတယ္ … တုန္လိႈက္ေနတဲ႔အသံနဲ႔

“ေၾသာ္ မသိပါဘူး …. သမီးအတြက္သက္သက္၀ယ္လာတယ္ထင္လို႔ … ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ပါ သမီးဒီအနံ႔ေလးႀကိဳက္တယ္ … ေက်းဇူးပဲေနာ္ ကုိ ….”

က်မ ဟန္ေဆာင္တာ မကြ်မ္းက်င္ခဲ႔ေပမယ္႔ သူ႔ခ်စ္ျခင္း တစြန္းတစေလးေတာင္ က်မဆီ ျပန္ပဲ႔ပါမလာခဲ႔တာေတာ႔ ေသခ်ာပါတယ္။ ခုခ်ိန္ထိ က်မ စိတ္မပ်က္ေသးတာကုိ သူမ်ားစိတ္ပ်က္ေလမလားလို႔ေတာ႔ က်မ မေတြးမိခဲ႔ဘူး။ က်မ ညံ႔ခဲ႔တာပါ။

က်မရဲ႔ ယံုၾကည္ျခင္းမုိးတိမ္ေတြ ျပိဳက်တဲ႔ေန႔တစ္ေန႔ ….

အဲ႔ဒီေန႔မတိုင္ခင္က သူက်မကုိ စိတ္ဆိုးသြားခဲ႔တယ္။ က်မနဲ႔ပတ္သတ္ၿပီး အခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္အတြက္ အလုပ္သြင္းေပးထားတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းက အလုပ္ေနာက္က်တာမ်ားလို႔ က်မနဲ႔စကားမ်ားရာက စတာပါ။ ေနာက္ေန႔က်ေတာ႔ သူ႔ကုိေခ်ာ႔ဖို႔ က်မအလုပ္ကခြင္႔ယူၿပီး သူ႔အလုပ္ရွိရာ FMI စင္တာရဲ႔ တစ္ဘက္ ပလက္ေဖါင္းေပၚမွာ မနက္ ၈ နာရီခြဲေလာက္ကတည္းက ေရာက္ေနခဲ႔တယ္။ သူက ၉ နာရီေလာက္ အလုပ္လာတတ္ေပမယ္႔ မေတာ္လို႔ ေစာလာခဲ႔ရင္ လြဲသြားမွာစိုးတာနဲ႔ ေစာထြက္ခဲ႔တာပါ။ သူ အလုပ္ကုိေစာစြာေရာက္ႏွင္႔ေနခဲ႔တယ္ဆိုတာ စင္တာထဲကထြက္လာမွ က်မသိခဲ႔ရတယ္။ သူ႔ေဘးမွာ ခပ္သြယ္သြယ္ အသားညိဳညိဳ ပိန္ပိန္ပါးပါး ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္က သူ႔လက္ကုိခ်ိတ္လို႔ ကားလမ္းကုိ ျဖတ္ကူးလာခဲ႔တယ္။ သူ က်မကုိ မျမင္သလို က်မလဲ သူ႔ကုိခပ္၀ါး၀ါးပဲျမင္ရတယ္။ ဘယ္အခ်ိန္က အိုင္ထြန္းလာမွန္းမသိတဲ႔ မ်က္ရည္ေတြက က်မမ်က္၀န္းမွာျပည္႔လို႔ေပါ႔။

ဟင္႔အင္း …. က်မ မငိုပါဘူး။ မငိုခ်င္ပါဘူး။ သူ႔ဆီက အေၾကာင္းျပခ်က္ တခုခုကုိ နားေထာင္ခ်င္ေသးတယ္။ အခ်စ္ေတြနဲ႔ က်မရဲ႔ တစ္သက္တာအတြက္ ေရြးခ်ယ္မႈတစ္ခုဟာ ဒီျမင္ကြင္းေလးတစ္ခုတည္းနဲ႔ ပ်က္ဆီးသြားရမွာကုိ က်မ မလိုလားပါဘူး။

“ဟင္ … ငယ္ငယ္ …. နင္ဘာလာလုပ္တာလဲ” အိုးတိုးအမ္းတမ္း ျဖစ္သြားတဲ႔ သူ႔မ်က္ႏွာရယ္၊ က်မရဲ႔ ေၾကကြဲမ်က္ႏွာရယ္ေၾကာင္႔ထင္ပါရဲ႔ ေကာင္မေလး လက္တြဲတာကုိ ျဖဳတ္လိုက္တယ္။

“သမီး ကုိxxx ကုိေျပာစရာရွိလို႔”

“ငါ အခု မနက္စာသြားစားမလို႔ နင္အလုပ္သြားေတာ႔” လို႔ တစ္ခြန္းပဲေျပာၿပီး လက္ခ်င္းခ်ိတ္ ဆက္လွမ္းထြက္သြားတာကုိ ၾကည္႔ေနရင္း က်မႏွလံုးသားကုိ ျဖတ္နင္းေလွ်ာက္သြားသလို က်မရင္ေတြ နာက်င္လိုက္တာ။ ရင္ထဲမွာ ဟာၿပီး တလွပ္လွပ္နဲ႔ ပတ္၀န္းက်င္တစ္ခုလံုးကုိ က်မမျမင္ရေတာ႔ဘူး။ က်မ မငိုေပမယ္႔ မ်က္ရည္ေတြ စီးက်လာခဲ႔တယ္။ ဒီအျဖစ္အပ်က္ကုိ က်မ မယံုၾကည္ႏိုင္ခဲ႔ဘူး။

က်မ ဘာေတြမွားခဲ႔သလဲ? က်မသူ႔ကုိ ႏွစ္ႏွစ္ကာကာ ခ်စ္ခဲ႔တာပါ။ သူလိုအပ္တုိင္းမွာ က်မ ျဖည္႔ဆည္းဖုိ႔ႀကိဳးစားခဲ႔တာပါ။ သူအျပစ္လုပ္တိုင္းမွာ လူတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္ရင္ သူ႔ရဲ႔ ေကာင္းတာေကာ၊ ဆိုးတာေကာကုိ လက္ခံရမယ္ဆိုတဲ႔ စိတ္နဲ႔ က်မေနခဲ႔တာပါ။ က်မ မခ်မ္းသာခဲ႔ေပမယ္႔ သူ႔ကုိ ဘယ္တုန္းကမွ ၀န္ထုပ္၀န္ပိုး မျဖစ္ေစခဲ႔ပါဘူး။ က်မ မလုပ္ႏိုင္တဲ႔ကိစၥေတြမွာ က်မ ကတိမေပးခဲ႔တာေတြရွိမယ္။ ဒါေပမယ္႔ ကလန္ကဆန္မလုပ္ခဲ႔ပါဘူး။ က်မသူ႔အေပၚ သစၥာရွိခဲ႔ပါတယ္။ က်မ ရုပ္မလွေပမယ္႔ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ႔ရုပ္ရည္ေတာ႔ရွိပါတယ္။ က်မ မပိန္ေပမယ္႔ တရားလြန္မ၀ပါဘူး။ က်မ ပညာအရည္အခ်င္း မညံ႔ခဲ႔ပါဘူး။ ဒီအရည္အခ်င္းေတြအားလံုးထဲမွာ သူလိုခ်င္တာ ဘာေၾကာင္႔ တစ္ခုမွ မပါခဲ႔တာလဲ။ သူလိုခ်င္တာဘာလဲ? က်မဘာေတြလိုအပ္ခဲ႔သလဲဟင္?

သက္ေရာက္မႈတိုင္းမွာ တန္ျပန္သက္ေရာက္မႈရွိတယ္တဲ႔။ ဒါေပမယ္႔ ဆန္႔က်င္ဘက္လားရာနဲ႔ဆိုတာ က်မ ဘာလို႔ ဆက္မဖတ္ခဲ႔မိပါလိမ္႔။

လြဲေနတဲ႔ က်မရဲ႔ နိယာမထဲမွာ က်မေနခဲ႔တာ ၃ ႏွစ္။ အသည္းကြဲေ၀ဒနာ ခံစားခဲ႔ရတာ ၁ ႏွစ္ခြဲ။

သူ႔ေၾကာင္႔ က်မရဲ႔အတၱႀကီးတဲ႔စိတ္ေတြ အမ်ားႀကီးေလ်ာ႔ခ်ႏိုင္ခဲ႔တယ္။ သိပ္မခ်စ္တတ္ေတာ႔ေအာင္လဲ ေနတတ္ခဲ႔တယ္။ အေျခအေနနဲ႔ အခ်ိန္အခါအရ ပံုေသနည္းေတြ၊ နိယာမေတြကုိလည္း ဘာသာျပန္တတ္ခဲ႔တယ္။ အရာရာတိုင္းအတြက္ ခုထိ ေက်းဇူးတင္ဆဲပါ။

13 Comments:

3rdthameetaw said...

ႏွလံုးသားရွိသူတိုင္းခံစားတတ္ၾကတယ္ေနာ္
အတူတူပါပဲ ..အားေပးသြားတယ္

ဒီးဒိုး said...

အင္း ကိုယ္ခ်စ္ကိုး ဗ်..။ခံစားသြားပါတယ္။

ၾကယ္ျပာ said...

လာဖတ္တဲ႔အတြက္ ေက်းဇူးပါ တတိယေျမာက္သမီးေတာ္။

ဒီးဒိုးေရ .... ကုိယ္ခ်စ္မဟုတ္ဘူးကြဲ႔ သူကခ်စ္ၿပီးမွ သူ႔အခ်စ္ေတြျပန္ရုတ္သြားတာမ်ိဳးပါ။

စံပယ္ခ်ိဳ said...

(သူ႔ေၾကာင္႔ က်မရဲ႔အတၱႀကီးတဲ႔စိတ္ေတြ အမ်ားႀကီးေလ်ာ႔ခ်ႏိုင္ခဲ႔တယ္)

အတၱေတြကုိတေျဖးေျဖး နဲပါးေစတယ္တယ္ေပါ႔ေနာ္
အဲတာကုိယ္ကလဲ ခ်စ္ခဲ႔လုိ႔ပါ
အခ်စ္ဆုိတဲ႔အရာ အားလုံးကုိေျပာင္းလဲလုိ႔ရတယ္ေလ
အျမဲ ကုိယ္ခ်စ္တဲ႔သူနဲ႔ သာဆုံေတြ႔ျပီးေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ
ခ်စ္တဲ႔ စံပယ္

အလြမ္းျမိဳ႕ said...

ၾကယ္ျပာေလးေရ...

မၾကီးလြမ္းကေတာ့ တူခ်စ္ဘဲ ရွာတယ္။
ေနာက္ဆို ကိုးခ်စ္လည္း မဟုတ္နဲ႔ သူ ခ်စ္လည္း
မရွာနဲ႔။ တူ ခ်စ္ကိုဘဲရွာ။


မၾကီးလြမ္း

သူႀကီးမင္း (တုုံးဖလား) said...

အလုိလုိက္လြန္းလုိ႔ ကမ္းတက္သြားတာ ျဖစ္ရမယ္။
ခ်စ္သူဆုိတာ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ ဖီလင္အျပည့္
ရ်ိေနပို႔ အေရးႀကီးပါတယ္။ ဖီလင္မရွိေတာ့ဘူးဆုိရင္ စုပ္ၿပီးသားႀကံလုိဘဲ ဘာမွ အရသာမရွိေတာ့ဘူး။

ကုိယ့္ဘက္က ဘာမွ မေျပာင္းလဲဘဲ သူ႔ဘက္က ဖီလင္ေတြ ကုန္သြားလုိ႔ ေျပာင္းလဲသြားတယ္လုိ႔ မွတ္ၿပီး သူ႔ကို ေခါင္းထဲက ထုတ္ပစ္လုိက္ပါ။

ဖတ္ရင္း သနားလုိက္တာ။ း(

Unknown said...

ဇာတ္သိမ္းကလည္း ဝမ္းနည္းစရာၾကီး အမရာ...
မနိပ္ပါဘူးဗ်ာ...
ဖတ္ရတာ ေတာ္ေတာ္ခံစားရတယ္...
အဆိုးေတြထဲကေန အေကာင္းျမင္ေလးနဲ႔ ေလာကၾကီးကို ျမင္ေပးႏိုင္တဲ့ အတြက္ေတာ့ ခ်ီးက်ဴးမိတယ္ဗ်ာ...
ေတာ္ရံုတန္ရံု စိတ္ထားမ်ိဳးနဲ႔ေတာ့ ဒီလို အျမင္မ်ိဳး ထားလို႔ရမွာ မဟုတ္ဘူးေနာ္...

mstint said...

မလြဲမေသြႀကံဳေတြ႔ရတဲ့အလွည့္အေျပာင္းတစ္ခုဟာ ကိုယ့္အတြက္ဒီထက္ၿပီးျပည့္စံုမဲ့ဘဝတစ္ခု ျဖစ္လာဘို႔ပဲ ၾကယ္ျပာေရ။
စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမပါေစကြယ္။

ေမတၱာျဖင့္
အန္တီတင့္

ပ်ိဳးယု၀သုန္ (Pyo Yu Wathone) said...

ဒီလိုု မ်ိဳးခံစားခဲ့ရဖူးပါတယ္ ၾကယ္.. သိပ္ကိုု စူးစူးနင့္နင့္ နာက်င္ခဲ့ရတာေပါ့.. ဒါေပမယ့္ ခုုေတာ့လည္း အခ်ိန္က ကုုစားသြားပါျပီ ..

သိ င်္ဂါ ရ said...

နိယာမ အလြဲလိုက္ႀကီး ကို ဖတ္သြားျဖစ္တယ္ဗ်ာ ...

ယုံၾကည္မႈ ကို အလြဲသုံးစား လုပ္ခံရတယ္ ဆိုတာ

ဒါမ်ဳိးေပါ႔ ...

ဇြန္မိုးစက္ said...

ၾကယ္ျပာေရ…
မေရာက္တာၾကာလုိ႔ လာလည္ရင္း နိယာမအလြဲ အစအဆုံးဖတ္ျဖစ္သြားတယ္။ ဖတ္ေနရင္းနဲ႔ သမီးရဲ႕ကုိ ကုိ စိတ္ဆုိးလုိက္တာတအား။ ငယ္ငယ္ ၃ႏွစ္ေတာင္ သည္းခံၿပီး တြဲႏုိင္ခဲ့တယ္ေနာ္။
ဇြန္

San San Htun said...

အခ်ိန္က ကုစားသြားမွာပါ...

ၿဖိဳးဇာနည္ said...

ဟိုစကားေလးပဲၿပန္ေၿပာလိုက္ခ်င္တယ္

ဆံုးရွံဳးမူဆိုတာ ပိုင္ဆိုင္ၿခင္းကစခ႔ဲတာတ႔ဲ