Friday, March 16, 2012

ဂေယာက္ဂယက္ အိပ္မက္


သတိ။ ။ ေၾကာက္တတ္သူမ်ား ညအခ်ိန္ မဖတ္ရ။

မေန႔က ရံုးမွာ အလုပ္သိပ္မ်ားလို႔ အိမ္ျပန္ေရာက္တာနဲ႔ ေရခ်ိဳးၿပီး အိပ္ယာတန္း၀င္ခဲ႔တယ္။
ပင္ပန္းလာတာရယ္၊ ခုတေလာ ရာသီဥတုက မိုးရြာၿပီး နည္းနည္းေအးေနတာရယ္နဲ႔ အိပ္ယာထဲ လွဲလိုက္တာနဲ႔ ခဏေလးအတြင္းမွာတင္ အိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္။

အဲ႔ဒီ အခ်ိန္မွာ ျဗဳန္းဆို စိုးျမတ္သူဇာ ကုိ ကုိရီးယားနန္းတြင္း၀တ္စံုႀကီး၀တ္လို႔။ ဘယ္လိုပါလိမ္႔လို႔ ေသခ်ာၾကည္႔ေတာ႔မွ က်မက ကုိရီးယားဇာတ္လမ္းတြဲတစ္ခုကုိ ၾကည္႔ေနတာကုိ က်မကုိယ္တိုင္က ျပန္ျမင္ေနရသတဲ႔ေလ။ ကုိရီးယားကားမွာ စိုးျမတ္သူဇာ ဘာလို႔ ပါေနတာလဲဆိုတာေတာ႔ ခုထိစဥ္းစားလို႔ မရဘူး။ က်မၾကည္႔ေနတဲ႔အခန္းမွာ သူ၀တ္ထားတဲ႔ ၀တ္စံုရဲ႔အေရာင္က ၾကက္ေသြးရင္႔ေရာင္။ ႏႈတ္ခမ္းနီကိုလဲ ၾကက္ေသြးရင္႔ေရာင္ ဆိုးထားတယ္။ သိပ္လွတဲ႔မ်က္ႏွာရယ္၊ ေခါင္းမွာေ၀႔၀ိုက္ေနတဲ႔ က်စ္ဆံၿမီးအလံုးအႀကီးႀကီးရယ္ေတြက လိုက္ဖက္လြန္းလွတယ္။ သူက မွန္အႀကီးႀကီးပါတဲ႔မွန္တင္ခံုေရွ႔မွာ တင္ပါးလႊဲထုိင္ရင္း မွန္ထဲကေန အေနာက္ဘက္ကုိစိုက္ၾကည္႔ေနတဲ႔ပံုမ်ိဳးပါ။ သူ႔မ်က္လံုးေတြကလဲ ထူးျခားစြာေတာက္ပလြန္းေနျပန္တယ္။ ၾကည္႔ေနရင္းနဲ႔ပဲ သ႔ူမ်က္ႏွာကေန ကုိရီးယားအမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ရဲ႔မ်က္ႏွာ ျဖစ္သြားတယ္။ အဲ႔ဒီအခ်ိန္မွာ ကြ်န္မစိတ္ထဲမွာ အဲ႔ဒီမိန္းမက သာမန္မိန္းမတစ္ေယာက္မဟုတ္ဘူးဆိုတာ သတိထားလိုက္မိတယ္။

က်မစိတ္ထဲ သံသယတခ်ိဳ႔၀င္လာတယ္။ တၿပိဳင္နက္တည္းမွာပဲ အဲ႔ဒီမိန္းမက က်မကုိ စိုက္ၾကည္႔ေနတယ္လို႔လဲ ခံစားလာရျပန္ေရာ။ သူ႔အၾကည္႔က စူးရွၿပီး က်မစိတ္ထဲမွာေၾကာက္လာသလိုလို မုိ႔ ဆက္မၾကည္႔ရဲေတာ႔ပဲ မ်က္စိခဏေလးပိတ္ထားလိုက္တယ္။ ခဏေလးပါပဲ (၅)မိနစ္ေလာက္အၾကာမွာ က်မစိတ္တည္ျငိမ္သြားေတာ႔ မ်က္စိကုိ ေျဖးေျဖးခ်င္းဖြင္႔ၾကည္႔လိုက္တယ္။
က်မ မ်က္စိေရွ႔မွာ က်မ ထိုင္ၾကည္႔ေနတဲ႔ တီဗြီမရွိေတာ႔လို႔ ထူးဆန္းတယ္ဆိုတာ မေတြးမိခ်ိန္မွာ အဲ႔ဒီတီဗီြကုိ မျမင္ရတာကုိပဲ ေတာ္ေတာ္ ေက်နပ္မိသြားတယ္။ ေဘးဘီကုိ ေ၀႔၀ဲၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ အခန္းထဲမွာ ကုတင္ေတြ (၁၀) ခုထက္မနည္းပဲ။ ဟင္ … ဘယ္လုိျဖစ္ပါလိမ္႔။ က်မအခန္းမွာ ကုတင္ေတြမွ မရွိတာပဲ။ က်မတီဗြီ ၾကည္႔ေနရာကေန ဘယ္ေရာက္သြားပါလိမ္႔လို႔ ေတြးေနမိတုန္း အခန္းထဲကုိ ၆ ႏွစ္၊ ၇ႏွစ္အရြယ္ကေလးေလးေတြ ညအိပ္ ၀တ္စံုေလးေတြ၀တ္လို႔ တန္းစီၿပီး၀င္လာၾကတယ္။ သူတို႔ေတြရဲ႔ ေနာက္ဆံုးမွာ အမ်ိဳးသမီးႀကီး တစ္ေယာက္က လိုက္လာတယ္။ သူတို႔ေတြက က်မကုိ မျမင္ၾကဘူး။ ဘာလို႔သိလဲဆိုေတာ႔ က်မကုိ ဘယ္သူမွ မၾကည္႔ၾကလို႔ပါ။ တစံုတေယာက္က က်မနား နားကပ္ၿပီး တီးတိုးေျပာလိုက္တယ္ ဒါဟာ မိဘမဲ႔ကေလးေတြရဲ႔ ေဂဟာတဲ႔။

ကေလးေတြ တန္းစီၿပီး ကုတင္ေတြေပၚတက္ၾကတယ္။ သူတို႔ရဲ႔အိပ္ခ်ိန္ေရာက္ေနၾကၿပီဆိုတာ အလုိလိုသိသာေစတယ္။ သူတို႔ေလးေတြရဲ႔ ေျခေထာက္မွာ ေျခအိတ္ ထူထူေလးေတြ ၀တ္ထားၾကတယ္။ ေအာ္ … ကုိရီးယားက ေအးေတာ႔ ေျခအိတ္၀တ္ရတာေပါ႔လို႔ ေတြးေနတုန္း ကေလးေတြ ေနာက္က လိုက္လာတဲ႔ အမ်ိဳးသမီးႀကီးက ထိပ္ဆံုးကုတင္က ကေလးရဲ႔ ေျခအိတ္ေျချဖားထဲကုိ ဖဲႀကိဳးလို ပိတ္စ ရွည္ရွည္တစ္စ ထိုးထည္႔လိုက္တာေတြ႔ေတာ႔ ေျခအိတ္ေတြကုိ ေသခ်ာၾကည္႔မိတယ္။ အဲ႔ဒီေတာ႔မွ ေျခအိတ္တစ္ခုမွာ အေပါက္ေလးေတြ ႏွစ္ခုစီပါေနတာေတြ႔ရတယ္။ သူက အဲ႔ဒီႀကိဳးရွည္ရွည္နဲ႔ ကေလးေတြရဲ႔ ေျခအိတ္ေတြကုိ ပန္းသီသလုိ သီလာလိုက္တာ တခန္းလံုးက ကုတင္ေတြကုန္ေရာပဲ။ ၿပီးေတာ႔ သူက ေျပာတယ္ “တခုခုဆိုရင္ ေအာ္သာေအာ္လိုက္တဲ႔ ….” ။

အလို သူတို႔ ျမန္မာလိုေျပာၾကတာလား။ သူတို႔ေျပာတာေတြ အကုန္လံုး က်မ နားလည္ေနတယ္။ အဲ႔လိုေျပာလို႔လဲ အၿပီး ၅ ကုတင္ေျမာက္က ကေလးက ေလထဲ ဖုန္းကနဲေျမာက္တက္သြားတယ္။ အားလံုးလန္႔ကုန္တာေပါ႔ … ထြက္ေျပးတဲ႔သူေတြကလဲ ေျပးလို႔ေပါ႔ …. ေျခအိတ္္ေတြကုိ အတန္းလိုက္ဖဲႀကိဳးနဲ႔တြဲထားတာဆိုေတာ႔ တစ္ေယာက္ကေျပး ေနာက္တစ္ေယာက္ကလဲက်နဲ႔ ၀ရုန္းသုန္းကားျဖစ္ေနၾကတယ္။ ေျမာက္တက္သြားတဲ႔ ကေလးကေတာ႔ ေၾကာက္အား၊လန္႔အားနဲ႔ ေအာ္ငိုပါေလေရာ။ ေနာက္ေတာ႔မွ ကေလးကုိ မ ထားတဲ႔ အရာက တေျဖးေျဖးေပၚလာတယ္။ ဟာ …. ဒါ ခုနက မွန္ၾကည္႔ေနတဲ႔မိန္းမပဲ။ သူက ဘာလို႔ ကေလးကုိ မ တာလဲမသိဘူးလို႔ ေတြးလိုက္တုန္း သူက က်မကုိ ၾကည္႔ၿပီး ၿပံဳးလိုက္တယ္။ ဒါဆို သူက က်မကုိ ျမင္ေနရတဲ႔ သေဘာေပါ႔။

သူၿပံဳးလိုက္တဲ႔အခ်ိန္ ခြ်န္ထက္ျမေနတဲ႔ရွည္ေမ်ာေမ်ာ သြားႏွစ္ေခ်ာင္းကုိ ျမင္လိုက္ရတဲ႔အခ်ိန္မွာ သူက မေကာင္းဆုိး၀ါးတစ္ေကာင္ပဲ ဆိုတာ က်မသိလိုက္ၿပီ။ ။ တိတိက်က်ေျပာရရင္ သူက ေသြးစုပ္ဖုတ္ေကာင္တစ္ေကာင္ပဲ … အို … ဒါဆို သူကေလးကုိ ေသြးစုပ္ေတာ႔မွာေပါ႔ … သိပ္သနားစရာေကာင္းတဲ႔ ကေလးေလးပဲ … က်မေၾကာက္စိတ္ေတြလြင္႔ျပယ္သြားတယ္။ ေသြးစုပ္ဖုတ္ေကာင္နားကုိ ေျပးသြားၿပီး အားနဲ႔ ေစာင္႔တြန္းခ်ပစ္လိုက္တယ္။ သူက ကေလးကုိပစ္ခ်ၿပီး ေဒါသထြက္ေနတဲ႔မ်က္ႏွာနဲ႔ က်မကုိ တိုက္ခိုက္ဖုိ႔ ဦးတည္လိုက္တယ္။ က်မ ႏိုင္မယ္၊မႏိုင္ဘူးဆိုတာ မေသခ်ာေပမယ္႔ က်မ က်ိဳးစားၿပီး ခုခံရမယ္ေလ။
သူခုန္အုပ္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ က်မၾကမ္းျပင္ေပၚလဲျပိဳက်သြားရင္း ဘယ္လုိကေန ဘယ္လို သူ႔လည္ပင္းကုိ လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ ဆုပ္ကုိင္သြားမိလဲမသိဘူး … က်မ အသက္ကုိျပင္းျပင္းရႈၿပီး သူ႔လည္ပင္းကုိ အားကုန္ညွစ္ေနမိတယ္။ သူကလဲ အတင္းရုန္းေနေတာ႔ က်မ လက္က အားေပ်ာ႔လာတယ္။ လက္ဖ၀ါးတခုလံုးေခြ်းေတြ ရႊဲနစ္လာရင္း လက္က မၿမဲခ်င္ေတာ႔ဘူး။ က်မကုိ ကုိက္ဖုိ႔ သူ႔မ်က္ႏွာက က်မ လည္ပင္းနား ကပ္ကပ္လာတယ္။ က်မ ပင္ပန္းေနၿပီ …. ေျခကုန္လက္ပန္းက်ေနၿပီ … က်မရံႈးေတာ႔မယ္။ တကယ္ကုိ က်မရံႈးေတာ႔မယ္။
ကံေကာင္းတယ္လို႔ ေျပာရမလားပဲ … မနက္(၇)နာရီ အလာန္း(မ္) က ထျမည္ေတာ႔ က်မႏိႈးသြားတယ္။
ေသြးစုပ္ဖုတ္ေကာင္ႀကီးကေတာ႔ အိပ္မက္ထဲမွာ က်မ ရုတ္တရက္ေပ်ာက္သြားလို႔ ရွာေနမလားမသိဘူးေနာ္ ….


မွတ္ခ်က္။ မေန႔ညက တကယ္မက္ခဲ႔ေသာ အိပ္မက္ကုိ ဖတ္ေကာင္းေအာင္ေရးထားတာပါ။


Credit to www.designyourway.net for image

7 Comments:

ၿဖိဳးဇာနည္ said...

မမၾကယ္ၿပာ ထမင္းလံုးတတ္နင္းမိတယ္န႔ဲတူတယ္

ထမင္းလံုတေစၦေၿခာက္တာေနမွာ႕႕႕ဒါမွမဟုတ္

ကင္ခ်ီမ်ားနင္းမိလားတိဝူး ဟီးးးးး ကိုရီးယားက

ပါေနလို႔ေလ။ ၾသကာသ ရြတ္ပီးအိပ္ေနာ္ ဒီညက်

ရင္ေလ႕႕႕႕႕႕ဘာပဲေၿပာေၿပာပါ ဒါမ်ိဳးအိမ္မက္ေတြမက္

တာေတာ႔မေကာင္းဘူး မမၾကယ္ၿပာရ႔ဲ။ဒီညက်ရင္

လက္ထဲမွာ ဓါတ္မီးကိုင္ၿပီးအိပ္ေနာ္ ဗန္ဗိုင္းယား

ေတြက ဓါတ္မီးအလင္းေရာင္ေၾကာက္ၾကတယ္။

ဟုတ္သည္ရွိ မဟုတ္သည္ရွိေပါ႔ ဒဏ္ေၾကလိမ္းေဆး

ပါေဆာင္ထားေနာ္႕႕႕အိပ္ရင္းန႔ဲ ဓါတ္မီးႀကီးေက်ာ

ေအာက္ေရာက္သြားလို႔ ေက်ာနာသြားရင္လိမ္းရေအာင္

ေလ႕႕႕႕ဟီးးးးးးးး ဗန္ဗိုင္းယား ကိုက္မကိုက္ေတာ႔မသိ

ဝူး ေက်ာနာမ႔ဲကိန္းေတာ႔ ၿမင္ေနရတယ္။အဟားဟား

ေမာင္ဇာနည္ တို႕ လုပ္လိုက္ရင္ အ႔ဲလို အ႔ဲလို

အဟတ္ဟတ္ :P

ခ်စ္စံအိမ္ said...

ၾကယ္ၿပာေရ တခါတေလလည္းအိပ္မက္ဆိုးမက္တတ္
အခုတေလာဆိုပုိဆိုးေနတယ္ အမေၿပာပါတယ္။။
ၾကယ္ၿပာလိုေတာ့မမက္ဖူးပါဘူး ရုပ္ရွင္ၾကည့္ေနရသလိုပဲ

ၾကယ္ျပာ said...

ေမာင္ေလး ကုိျဖိဳးေရ .... အစ္မက တခါတေလ မက္တက္တယ္။ အရင္တခါ မက္ဖူးတာလဲရွိေသးတယ္။ ထပ္တင္ဦးမယ္ . နက္ျဖန္မွ ... နည္းလမ္းေတြေပးလို႔ ေက်းဇူး ....

ရုပ္ရွင္ၾကည္႔ရသလိုျဖစ္ေအာင္ေရးထားတာ မလမင္းရဲ႔ ... း)

8Yar said...

ေအာင္မေလးဗ်ာ။ တကယ္လန္႕သြားတယ္။ :( ပံုျမင္လိုက္ေတာ့ ပိုဆိုးသြားတယ္။ အဟြန္႕ လူဆိုး မၾကယ္ျပာ။ ဒီအခ်ိန္မွ လာဖတ္မိတယ္။ :(

Yin Sue said...

ၾကယ္ေရ....နင္႕အိမ္မက္ဖတ္လိုက္ရတာ...ၾကက္သီးေတာင္ထတယ္....နင္ကလည္းေရးတတ္ပါ႕.....ငါဆို အဲလို မက္တာ ခဏခဏဘဲ မေရးတတ္ဘူး.....

စံပယ္ခ်ိဳ said...

တကယ္မက္ခဲ႔ေသာ အိပ္မက္ကုိ ဖတ္ေကာင္းေအာင္ေရးထားတာပါတဲ႔ေနာ္
တကယ္ဖတ္လုိ႔ေကာင္းတယ္
သရဲကားကုိၾကည္႔ေနရသလုိပဲ

အလြမ္းျမိဳ႕ said...

အိမ္မက္ကလန္႔ အိမ္မက္ထဲကေနကိုး လန္႔စရာၾကီး။
အားႏြဲ႕သူပါကြယ္ ဒီစာမ်ိဳးဖတ္ရင္းဖတ္ရင္း ဆံုးသြားတယ္။ အိမ္မက္ကိုေတာင္ စာစီျပန္ေရးတတ္
ေတာ့ ၾကယ္ျပာေတာ္တာေပါ့။
အျမဲအားေပးေနမယ္။
လင့္လည္းခ်ိတ္သြားျပီ။


ခင္မင္တဲ့
အလြမ္း